سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

راهنمای کامل مراحل GTA IV         


قسمت اول :
بعد از نمایش فیلم ابتدای بازی ، مسیر مشخص شده در نقشه رو سپری کنید تا به منزل roman برسید در محلی که با علامت V مشخص شده توقف کنید.مکان های توفق در GTA-IV با این علامت مشخص میشن .
به طرو کلی کلید های اصلی بازی به این ترتیب هستند :
W > جلو
S > عقب
A > چپ
D > راست
H > خاموش و یا روشن کردن چراق های جاو
G > بوق !
SPACE > ترمز
F > برای ورود و یا خروج از وسیله نقلیه
L SHIFT > همزمان با کلید w عمل دویدن
P > در بازی Motion Blur رو روشن و خاموش می کنه
GTA IV دارای سیستم ذخیره خودکار هست ولی شما می تونید بازی رو مثل ورژن های قبلی هم ذخیره کنید. برای این کار باید به خونه برید و در اونجا کنار تخت خواب برید و کلید F رو بزنید.
حالا از اتاق بیرون برید و بعد پایین رفتن از پله ها ، وارد خیابون میشید. جلو خونه اگر دقت کنید یک قسمت برای پارک ماشین رنگ شده (زرد رنگ) .شما می تونید ماشین هاتون رو در این قسمت قرار بدید و حکم همون پارکیکنگ ها رو در ورژن های قبلی داره.دقت داشته باشید در این شماره هم شما باید هر از چند گاهی ، غذا بخورید.
خوب حالا به سمت نقطه R حرکت کنید و در قسمت مشخص شده توقف کنید.{نمایش فیلم}حالا سوار ماشین مشخص شده بشید و به نقطه ای که در نقشه مشخص شده برید.{نمایش فیلم}کمی صبر کنید تا پسر عموتون با شما تماس بگیره. برای جواب دادن به یک تماس تلفنی از کلید ENTER و برای رد اون از Back Space استفاده کنید.بعد از مدت کوتاهی 2 نفر از ماشین پیاده میشن و به طرف اون ساختمون میرن.شما با زدن کلید ↑ (بالا) به تلفن خودتون دسترسی پیدا می کنید. بعد از مشخص شدن تلفن ، کلید ENTER رو بزنید تا وارد منوی تلفن بشید. در این قسمت روی Phone book برید و ENTER رو بزنید. در لیست تلفن ها روی roman برید و دوباره ENTER رو بزنید تا با اون تماس بگیرید. بعد از صحبت با اون چند لحظه صبر کنید تا از ساختمون خارج بشه. حالا سریع فرار کنید و به نقطه مشخص شده برید.
There’s a crowd > بعد از مدت کوتاهی یه SMS دریافت می کنید.برای خوندن اون وارد موبایل بشید و کلید Enter رو بزنید .باید سریع به نقطه ی R برید. {نمایش فیلم} سوار ماشین بشید و به ایستگاه مترو برید.در قسمت مشخص شده توقف کنید و با زدن کلید G، بوق بزنید. با این کار 2 تا دختری که جلوی ایستگاه در حال صحبت کردن هستند ، سوار ماشین شما میشن.به نقطه ی بعدی برید . در اون جا ، اون 2 تا دختر پیاده میشن.در این زمان یه تماس با Roman می گیرید. به نقطه ی بعدی که فروشگاه لباس هست برید. بعد از ورود به فروشگاه یه لباس نو تهیه کنید.برای این کار کافیه جلوی لباس دلخواهتون برید و کلید E رو بزنید.در این زمان اگر کلید Enter رو بزنید ، لباس رو می خرید.و اگر دوباره E رو بزنید ، انصراف می دید و لباس دیگه ای رو می تونید امتحان کنید.بعد از خرید لباس ، از فروشگاه خارج بشید تا تماسی با Roman گرفته بشه. حالا Michelle (یکی از اون 2 تا دختری که رسوندینشون) هم دوست شماست و شمارش داخل Phonebook شما هست. اگر برای اولین بار باهاش تماس بگیرید اول علامتی به شکل M و بعداً به صورت یه قلب مشکی در نقشه مشخص میشه. دقت داشته باشید که اون از این به بعد دوست دختر شماست ، باید باهاش قرار بذارید ( برای این کار بهش زنگ بزنید). باید بیش از 5 بار باهاش بیرون برید چون یک سری از کارهای داستانی مربوط به Michelle میشه. نمیه شب باهاش تماس نگیرید ، چون خوابیده! بعد از ساعت 6 صبح ، زمان مناسبی هست. بیرون بردن اون مثل san andreas هست. باید یه سری مکان ها که در نقشه مشخص هست برید.مثل کلوپ ها ، بولینگ ، دارت و ...
یه چرخی در شهر بزنید تا Roman با شما تماس بگیره.بعد از تماس اون به نقطه ی R برید . باید با مشت و لگد ، اون دو نفر رو بکشید. برای این کار کلید سمت راست موس رو نگه دارید و با زدن کلیک چپ و کلید های Q و R به اون مشت و لگد بزنید.برای دفاع از خودتون می تونید از کلید Space استفاده کنید.بعد از کشتن هر 2 نفر ، یه نفر دیگه با ماشین فرار می کنه.که شما باید سریع همراه با Roman اون رو تعقیب کنید .بعد از یه مدت اون از ماشین پیاده میشه ، شما هم پیاده بشید و دنبالش کنید و بکشیدش! حالا برگردید و سوار ماشین بشید و پسر عموتون (Roman) رو به خونش ببرید.
First Date > این کار در حقیقت اولین قرار ملاقات شما با Michelle هست. برای این کار به نقطه ی M که در نقشه مشخص شده برید.{نمایش فیلم} در ادامه بازی متوجه میشید که دوستانتون خیلی به درد شما می خورن. که بعداً بیشتر در این مورد صحبت می کنیم. بعد از سوار شدن به ماشین میشل ، به نقطه ی بعدی برید. وارد محل مشخص شده بشید و کمی بولینگ بازی کنید. هر وقت که خسته شدید با زدن کلید E از بازی خارج بشید و میشل رو به خونش ببرید.
قسمت دوم ::

<R Easy fair:
به نقطه مشخص شده برید.منتظر بشید تا دوستتون هم سوار ماشین بشه. اون رو به نقطه ی بعدی ببرید {نمایش فیلم} حالا باید سعی کنید تا از دست پلیس ها فرار کنید. برای این کار کافیه تنها از دایره ای که در نقشه مشخص شده ، خارج بشید. بعد از فرار از دست پلیس ها به نقطه ی بعدی برید.

Bull in a china shop < V :
به نقطه ی مشخص شده رید.برای این کار اگر دوست داشته باشید می تونید با یه تاکسی برید. برای گرفتن یه تاکسی ، زمانی که در نزدیکی اون هستید ، کلید E رو بزنید ( یه صوت میزنه) بعد وقتی تاکسی نگه داشت شما کلید F رو کمی نگه دارید تا سوار قسمت عقب ماشین بشه. مقصد رو با زدن کلید های w ,s مشخص کنید و کلید Enter رو بزنید.بعد از رسیدن به مقصد و اتمام صحبت های اون 2 نفر به نقطه بعدی که با رنگ سبز مشخص شده برید.با کلید E یکی از آجر ها رو بردارید و به نقطه ی قبلی برگردید . روتون رو به سمت شیشه پنجره فروشگاه کنید و کلید سمت راست موس رو نگه دارید و هم زمان کلید سمت چپ موس رو بزنید تا آجر به سمت شیشه پرتاب بشه و شیشه بشکنه. {نمایش فیلم} حالا به نقطه ی بعدی برید.

Hung out to dry < V :
سریع دنبال مردی که فرار کرد برید.در بیرون سوار یکی از ماشین ها بشید و سعی کنید تا با ماشین چند بار بهش بزنید تا توقف کنه. {نمایش فیلم}

Clean gateway < V :
به ایستگاه متر که در نقشه مشخص شده برید. سوار ترن بشید و صبر کنید تا به مقصد برسید. به نقطه ی مشخص شده برید. شما باید ماشینی رو که مشخص شده بدزدید! اگر سریع عمل کنید نیازی نیست با کسی درگیر بشید.بعد از سوار شدن به ماشین ، فرار کنید تا یه تماس تلفنی گرفته بشه.حالا به نقطه ی بعدی که یه کارواش هست برید.{نمایش فیلم} ماشین رو به نقطه ی بعدی که داخل یه پارکینگ هست برید.

Ivan the not so terrible < V :
به نقطه مشخص شده برید . وقتی نزدیک اونجا شدید ، می بینید که یه ماشین که در نقشه با رنگ قرمز مشخص هست ، فرار می کنه. شما هم اون رو دنبال کنید. بعد از یه مدت در یه نقطه توقف می کنه و رانندش از ماشین پیاده میشه و به طبقه بالا میره.شما هم باید اون رو دنبال کنید. برای این کار باید از نردبان استفاده کنید. جلوی نردبان برید و کلید E رو بزنید. برای حرکت هم از w,s استفاده کنید. با گرفتن کلید shift هم سرعت حرکت روی نردبان زیاد میشه. دقت داشته باشید که باید تا روی پشتبام ، اون مرد رو تعقیب کنید. در چند نقطه هم باید از لبه های لیوار بپرید پس مراقب باشید که نافتید.در یک نقطه می بینید که اون مرد از لبه دیوار آویزون شده . آروم کنار اون برید. اگر کلید Q رو بزنید بهش کمک می کنید تا بالا بیاد و اگر E رو بزنید اون رو به پایین می ندازید. انتخاب با شماست.

Jamaican heat < R :
با یه ماشین به نقطه مشخص شده برید و Jacob رو سوار کنید. برای این کار زمانی که کنارش رسیدید یه بوق بزنید تا سوار ماشین بشه.به نقطه ی بعدی برید. از ماشین پیاده بشید و به بالای پله ها برید . منتظر باشید تا 3 نفر بیاد. حالا اون ها رو با اسلحه ای که دارید بکشید. بعد از کشتن اون 3 نفر یه نفر دیگه هم روی پشت بام میاد که اون رو هم باید بکشید.. حالا با Jacob سوار ماشین بشید و به نقطه ی بعد برید.

Uncle vlad < R :
به نقطه ی مشخص شده برید {نمایش فیلم} . اون 2 نفر رو اول بکشید و بعد دنبال vlad برید. باید همراه roman که داخل ماشین نشسته دنبال اون برید.بعد از یه مدت vlad از ماشین پیاده میشه و پیاده فرار می کنه.حالا باید اون رو با اسلحه بکشید.{نمایش فیلم}

Crime and punishment < R :
یه ماشین پلیس پیدا کنید. اگر چند لحظه صبر کنید یکی همون نزدیکی ها میاد. بعد از سوار شدن به ماشین بلیس ، 3 تا ماشین دیگه که در نقشه با قرمز مشخص شدند ، ظاهر میشن ،باید یکی یکی ، برید سراغ اون ها . در فاصله خیلی نزدیک ، پشت سرشون حرکت کنید و آژیر رو به صدا در بیارید( کلید G) می بینید که به گوشه خیابون میرن و نگه میدارن . حالا از ماشین پیاده بشید و برید به سمت در راننده. برای هر 3 ماشین باید این کار رو بکنید. ماشین آخری یه نفر دیگه هم همراه راننده داره که بعد از پیاده شدن به سمت شما شلیک میکنه. اون رو بکشید و اون ماشین رو بدزدید و به نقطه ی مشخص شده ببرید.
قسمت سوم ::

Concrete jungle:
همراه jackob با یه وسیله نقلیه به نقطه ی مشخص شده برید . وقتی اون پیاده شد ، به نقطه ی بعدی که در کوچه پشتی هست برید. بعد از چند لحظه 3 نفر فرار می کنن که شما باید اون ها رو بکشید . بهترین کار له کردن اون ها با ماشین هست . بعد از کشتن اون 3 نفر به نقطه ی بعدی (پیش jackob ) برید. تا سوار بشه.و به نقطه ی بعدی برید.از ماشین پیاده بشید و به نقطه ی بعدی ( جلوی در خونه برید) با زدن کلید Q کنار دیوار پناه بگیرید.شخصی که از راه پله ها پایین میاد رو بکشید. بعد از اون یک نفر دیگه داخل اتاق مشخص می شه که باید اون رو از طریق پنجره بکشید.اگر دوباره کلید Q رو بزنید ، از حالت پناه خارج میشید. وارد خونه بشید و 2 نفر دیگه ای که داخل اتاق هستند رو بکشید. یه جعبه سبز رنگ رو خواهید دید که روش نوشته First AID و اگر اون رو بر دارید ، سلامتی شما کامل میشه. از خونه خارج بشید و jackob رو به نقطه بعدی ببرید.

F > Do you have protection :
2 نفری به وسیله یه ماشین به نقطه ی مشخص شده برید. وارد فروشگاه بشید.{نمایش فیلم} . با نگه داشتن کلید سمت راست موس ، هدف گیر اسلحه رو مشخص کنید .نفر دست راستی رو که با یه علامت v بالای سرش مشخص شده ،هدف بگیرید ولی بهش شلیک نکنید.بعد از یه مدت علامت روی سر نفر وسطی میره ، اون رو نشونه بگیرید و بعد 4-5 ثانیه به پاش یه گلوله شلیک کنید.چند لحظه صبر کنید تا نفر سمت راستی پول رو به دوست شما بده .حالا از فروشگاه خارج بشید و به نقطه ی بعدی برید. وارد اسلحه فروشی بشید و اسلحه ای رو که با علامت v مشخص شده ، بازدن کلید E خریداری کنید. به ماشین برگردید و به نقطه ی بعدی برید.

F > Final destination :
با یه ماشین به نقطه ی مشخص شده برید.شما باید به ایسگاه ترن برید.برای این کار از پله ها بالا برید{نمایش فیلم} شما باید شخصی رو که فرار کرد ، بکشید.بهتره اول اونی رو که به سمت شما شلیک میکنه بکشید و بعد سریع دنبال اون یکی برید.اگر دیر بجنبید ، اون از ایستگاه بیرون میره و با ماشین فرار میکنه و شما هم مجبور میشید که با ماشین اون رو تعقیب کنید. برای شلیک کردن از داخل ماشین کلید سمت راست موس رو نگه دارید و هم زمان کلیک چپ کنید.

F > No love lost :
به نقطه ی مشخص شده برید{نمایش فیلم} حالا سوار موتور بشید و موتور سوار رو تعقیب کنید. بعد از یه مدت چند موتور سوار دیگه هم به اون اضافه میشن ،حالا باید تمام اون ها رو بکشید.

R > Logging in :
به نقطه ی مشخص شده که یه کافی نت هست. پشت یکی از کامپیوتر ها برید و کلید E رو بزنید.در این جا می تونید صندوق پستی خودتون رو چک کنید و یا جواب یه نامه رو بدید همین طور می تونید به سایت های مختلف سر بزنید.به قسمت E-mail که به شکل یه پاکت نامه هست برید.روی نامه هایی که دارید یکی ، یکی کلیک کنید تا بتونید اون ها رو بخونید.برای خروج از کامپیوتر کلیک E رو بزنید.
بعد از این سعی کنید ایمیل ها تون رو هر از چند گاهی چک کنید.. یک سری از کار ها رو از طریق ایمیل دریافت می کنید. بعد از انجام این کار Roman با شماتماس می گیره و از شما میخواد که ایمیل تون رو چک کنید.در صورتی که ایمیل رو بخونید یه فلش سبز رنگ سمت راست متن ایمیل مشخص میشه که همون replayهست. اگر روی اون کلیک کنید به معنی قبول کار و یا جواب مثبت به نامه هست. در این صورت اگر به نامه Roman جواب مثبت بدید ، یه ماشین در نقشه مشخص میشه و باید اون رو بدزدید و به نقطه ی بعدی ببرید.

F > Rigged to blow :
این کار خیلی ساده ای هست. فقط کافیه به نقطه ی مشخص شده برید. سوار کامیون بشید. فقط مراقب باشید ، کامیون پر از مواد منفجره هست. به نقطه ی بعدی برید و کامیون رو داخل گاراژ پارک کنید و دکمه E رو بزنید {نمایش فیلم} حالا سریع از منطقه دور بشید تا سرو کله پلیس پیدا نشده.!


به نقطه مشخص شده برید.منتظر بشید تا دوستتون هم سوار ماشین بشه. اون رو به نقطه ی بعدی ببرید {نمایش فیلم} حالا باید سعی کنید تا از دست پلیس ها فرار کنید. برای این کار کافیه تنها از دایره ای که در نقشه مشخص شده ، خارج بشید. بعد از فرار از دست پلیس ها به نقطه ی بعدی برید.

bull in a china shop < v :
به نقطه ی مشخص شده رید.برای این کار اگر دوست داشته باشید می تونید با یه تاکسی برید. برای گرفتن یه تاکسی ، زمانی که در نزدیکی اون هستید ، کلید e رو بزنید ( یه صوت میزنه) بعد وقتی تاکسی نگه داشت شما کلید f رو کمی نگه دارید تا سوار قسمت عقب ماشین بشه. مقصد رو با زدن کلید های w ,s مشخص کنید و کلید enter رو بزنید.بعد از رسیدن به مقصد و اتمام صحبت های اون 2 نفر به نقطه بعدی که با رنگ سبز مشخص شده برید.با کلید e یکی از آجر ها رو بردارید و به نقطه ی قبلی برگردید . روتون رو به سمت شیشه پنجره فروشگاه کنید و کلید سمت راست موس رو نگه دارید و هم زمان کلید سمت چپ موس رو بزنید تا آجر به سمت شیشه پرتاب بشه و شیشه بشکنه. {نمایش فیلم} حالا به نقطه ی بعدی برید.

hung out to dry < v :
سریع دنبال مردی که فرار کرد برید.در بیرون سوار یکی از ماشین ها بشید و سعی کنید تا با ماشین چند بار بهش بزنید تا توقف کنه. {نمایش فیلم}

clean gateway < v :
به ایستگاه متر که در نقشه مشخص شده برید. سوار ترن بشید و صبر کنید تا به مقصد برسید. به نقطه ی مشخص شده برید. شما باید ماشینی رو که مشخص شده بدزدید! اگر سریع عمل کنید نیازی نیست با کسی درگیر بشید.بعد از سوار شدن به ماشین ، فرار کنید تا یه تماس تلفنی گرفته بشه.حالا به نقطه ی بعدی که یه کارواش هست برید.{نمایش فیلم} ماشین رو به نقطه ی بعدی که داخل یه پارکینگ هست برید.

ivan the not so terrible < v :
به نقطه مشخص شده برید . وقتی نزدیک اونجا شدید ، می بینید که یه ماشین که در نقشه با رنگ قرمز مشخص هست ، فرار می کنه. شما هم اون رو دنبال کنید. بعد از یه مدت در یه نقطه توقف می کنه و رانندش از ماشین پیاده میشه و به طبقه بالا میره.شما هم باید اون رو دنبال کنید. برای این کار باید از نردبان استفاده کنید. جلوی نردبان برید و کلید e رو بزنید. برای حرکت هم از w,s استفاده کنید. با گرفتن کلید shift هم سرعت حرکت روی نردبان زیاد میشه. دقت داشته باشید که باید تا روی پشتبام ، اون مرد رو تعقیب کنید. در چند نقطه هم باید از لبه های لیوار بپرید پس مراقب باشید که نافتید.در یک نقطه می بینید که اون مرد از لبه دیوار آویزون شده . آروم کنار اون برید. اگر کلید q رو بزنید بهش کمک می کنید تا بالا بیاد و اگر e رو بزنید اون رو به پایین می ندازید. انتخاب با شماست.

jamaican heat < r :
با یه ماشین به نقطه مشخص شده برید و jacob رو سوار کنید. برای این کار زمانی که کنارش رسیدید یه بوق بزنید تا سوار ماشین بشه.به نقطه ی بعدی برید. از ماشین پیاده بشید و به بالای پله ها برید . منتظر باشید تا 3 نفر بیاد. حالا اون ها رو با اسلحه ای که دارید بکشید. بعد از کشتن اون 3 نفر یه نفر دیگه هم روی پشت بام میاد که اون رو هم باید بکشید.. حالا با jacob سوار ماشین بشید و به نقطه ی بعد برید.

uncle vlad < r :
به نقطه ی مشخص شده برید {نمایش فیلم} . اون 2 نفر رو اول بکشید و بعد دنبال vlad برید. باید همراه roman که داخل ماشین نشسته دنبال اون برید.بعد از یه مدت vlad از ماشین پیاده میشه و پیاده فرار می کنه.حالا باید اون رو با اسلحه بکشید.{نمایش فیلم}

crime and punishment < r :
یه ماشین پلیس پیدا کنید. اگر چند لحظه صبر کنید یکی همون نزدیکی ها میاد. بعد از سوار شدن به ماشین بلیس ، 3 تا ماشین دیگه که در نقشه با قرمز مشخص شدند ، ظاهر میشن ،باید یکی یکی ، برید سراغ اون ها . در فاصله خیلی نزدیک ، پشت سرشون حرکت کنید و آژیر رو به صدا در بیارید( کلید g) می بینید که به گوشه خیابون میرن و نگه میدارن . حالا از ماشین پیاده بشید و برید به سمت در راننده. برای هر 3 ماشین باید این کار رو بکنید. ماشین آخری یه نفر دیگه هم همراه راننده داره که بعد از پیاده شدن به سمت شما شلیک میکنه. اون رو بکشید و اون ماشین رو بدزدید و به نقطه ی مشخص شده ببرید.

 






تاریخ : سه شنبه 89/8/25 | 2:57 عصر | نویسنده : امیرشیطون | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • فوت آن دی ال