سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

اطلاعات مختصر ازبازی Mafia 2


شرکت سازنده همان illusion softworks سابق هست که نام شرکت به 2K Czech تغییر کرده و به یکی از زیر مجموعه های کمپانی بزرگ 2K تبدیل شده است ، نسخه دوم یک عنوان کاملا نسل جدید است که برای پلتفورمهای PC,PS3,Xbox 360 در سال 2009 عرضه می شود. همینطور که می دونید نسخه اول از لحاظ داستانی یکی از بهترین های تاریخ بازی سازی بود و حالا سازندگان تمام تلاششون رو می کنند که نسخه دوم هم مانند نسخه اول داستان فوق العاده زیبایی داشته باشد داستان نسخه دوم بین سال های 1945 تا 1950 و اینبار در شهری به نام Empire City اتفاق می افتد داستان در مورد جوانی به نام Vito هست که از نظر مالی چندان وضع خوبی ندارد و زیر فشار بی پولی دست به دزدی می زند در این حال او که توسط پلیس تحت تعقیب است و برای اینکه به چنگ پلیس گفتار نشود عازم جنگ می شود و بعد از برگشت از جنگ با دوست صمیمی خود یعنی Joe که عضو یکی از گروه های مافیایی می باشد دست به جنایات مختلف زده و در این راه به یکی از بزرگترین جنایت کاران Empire City تبدیل می شود در مورد گرافیک بازی باید گفت که تا به حال همچنین گرافیکی در سبک Sandbox دیده نشده جزئیات در بازی فوق العاده طراحی شده و هر بیننده ای را به سوی خود جذب می کند سیستم خرابی ماشین ها حتی از بزرگترین عناوین رانندگی مانند Burnout Paradise هم بهتر کار شده همچنین در بازی سیستم کاور نیز اضافه شده که طبق اطلاعات منتشر شده این سیستم شباهت بسیار زیادی به بازی Gears of War دارد.
 بازی مافیا 2 Mafia II

Take-Two بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمایش بازدیدکنندگان و متخصصین گذاشت. دمویی که سازندگان برای این رویداد در نظر گرفته بودند، بیشتر به ماموریت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانید انجام این نوع ماموریت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموریت‌های جانبی Mafia II با دیگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلی است. نسخه نمایشی با یک تماس تلفنی آغاز شد. شخصیت اول بازی یعنی ویتو(Vito) از شریکی با نام جوزپه(Giuseppe) پیامی دریافت کرد که از او خواست تا برایش مقداری کاغذ فراهم کند. ویتو پذیرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشین از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با یک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشین به یکدیگر برخورد کرده و دعوا میان آن دو بالا گرفته بود. در اینجا شما می‌توانید به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنید. در این صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شوید که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگین و جاخالی و گریز از دست دشمن است.
این تنها نمونه‌ای از ماموریت‌های جانبی بازیست که هنگام جابجایی در شهر با آن مواجه می‌شوید. اینکه مردم شهر با یکدیگر ارتباط دارند و گاهی به جدال می‌پردازند، باعث می‌شود گیمر، جریان یک زندگی طبیعی را در حین بازی مشاهده کند. یک مثال دیگر از این موارد چند لحظه قبل از ملاقات با جوزپه رخ داد. هنگامی که با استیو آشنا شده و با او شروع به گفتگو می‌کنید. استیو از مشکلات یکی از دوستانش در فروش خودرو تعریف می‌کند که علتش ورود یک رقیب سرسخت به کسب و کار اوست. در اینجا استیو از شما می‌خواهد خودروهایی که به آن شخص تعلق دارد را تخریب کنید. در این دمو هدف، نمایش اینگونه ماموریت‌های جانبی بود، پس ویتو این درخواست را قبول کرد و از ساختمان خارج شد. اما در این میان به پلیسی سخت‌گیر برخورد که از او جواز اسلحه‌اش را مطالبه می‌کرد. باز هم در اینجا بازی‌کننده چند انتخاب دارد: نشان دادن مجوز در صورت داشتن آن، رشوه دادن به پلیس یا فرار از دست او. مسئول نمایش گزینه سوم را انتخاب کرد که در نتیجه پلیس به تعقیب ویتو پرداخت. در این حالت با مخفی شدنتان، مشکل حل نمی‌شود. بنابراین باید به فروشگاه‌های لباس رفته و ظاهر خود را تغییر دهید.
البته اگر داخل ماشین باشید و خلافی از شما سربزند، دیگر ظاهر خودتان مهم نیست. بلکه پلیس مشخصات خودرو را شناسایی می‌کند. ساده‌ترین راه، فرار از دست مامورین و خارج شدن از خودرو است(هنگامی که خارج از محدوده دیدشان هستید). اما اگر به هر دلیلی ماشین را نیاز داشته باشید، می‌توانید به تعمیرکار مراجعه کنید تا رنگ بدنه و پلاک را برایتان تعویض کند. نگه داشتن خودرو شناسایی شده، برابر است با همیشه در تعقیب بودن. بعد از از اینکه از دست پلیس‌ها رهایی یافتید، در ادامه دمو، ویتو راهش را ادامه داد تا به مکانی که مد نظر داشت رسید. در آنجا ویتو از تاکتیک‌های مخفی کاری برای عبور از میان نگهبانان استفاده می‌کرد. مانند پنهانی حرکت کردن در سایه‌ها و پناه گرفتن پشت جعبه‌ها. سپس برای تخریب ماشین‌های رقیب دوست استیو، کوکتل مولوتوف به داخل ماشین‌ها پرتاب کرد. پس از انفجار، همه چیز به زیبایی هر چه تمام‌تر تخریب شد که نشان از تخریب پذیری بالای محیط دارد.

 

 


اطلاعات فوق العاده از بازی Mafia 2
1.قابلیت خواندن روزنامه در بازی نیز وجود دارد.
2. Empire City مدلی ساخته شده از روی شهرهای San Francisco و New York City است.
3. شما می تونید صندوق عقب ماشین را باز کنید و توش تفنگ ها و حتی یک جسد را بزارید.
4. Empire City نسبت به شهر نسخه اول بازی حدود 70 درصد بزرگتر است.
5. در بازی باشگاه هم وجود داره و می تونید ضربه ها و حرکات جدید یاد بگیرید.
6. در بازی می توانید تاکسی بگیرید و به نقاط مختلف شهر برید.
7. شما می توانید در نقشه علامت بگزارید و به راحتی مسیر خود را تا مکان مشخص شده پیدا کنید.
8. شما می توانید ماشین ها را به مکانی به نام "Empire Automobile Shop" ببرید این مکان به شما اجازه رنگ کردن ماشین ، تغییر کلی در شکل ظاهری آن و تغییر موتور ماشین را می دهد.
8. ماشین شما در بازی کثیف می شود و شما می توانید ماشین را به کارواش ببرید.
9. شما می توانید بطری ها و شیشه های نوشابه و صندلی ها را نیز بردارید و نکته جالب اینجاست که شما می توانید صدای رادیو ماشین را کم و زیاد کنید.
10. شما می توانید به رستوران های مختلف در سطح شهر برید و با خوردن غذا و نوشیدنی سلامتی خود را تامین کنید.
11. در تمامی نقاط شهر می توانید خانه های مختلفی بخرید و همچنین سیستم checkpoint به بازی اضافه شده است.
12.شخصیت اصلی بازی یعنی Vito می تواند به فروشگاه لباس برود و انواع لباس ها را بخرد.

بازی مافیا 2 Mafia II

مافیا زمانی که منتشر شد گرافیک بسیار عالی داشت که در زمان خودش منحصر به فرد بود . هوش مصنوعی بالا و صداگذاری خوب و داستانی که طراحی ان نشانگر ذهن خلاق سازندگان است این بازی را پر طرفدار ساخت .
مافیا 2 هم گرافیک خیلی خوبی دارد که این بازی را به یک اثر مهم تبدیل کرده است.
بازی با یک cutscene سینمایی آغاز می شود . در یک ایستگاه قطار لوکوموتیوی توقف می کند.چند لحظه بعد سربازی با سر و وضعی مرتب از لوکوموتیو خارج می شود که این همان کاراکتر اصلی داستان است .در حالی که او ایستگاه قطار را ترک می کند، مردی او را ملاقات می کند.این مرد، دوست دوران کودکی و شریک خلافکار او ست. شخصیت اصلی ما از این مرد درباره ی این که چگونه از آمدن او اطلاع داشته سوال می کند و مرد در پاسخ می گوید: (من جاسوس های زیادی دارم ).اگرهنوز در جریان بازی قرار نگرفته اید ،رفتار مشکوک ان مرد تا حدی شما را در جریان روند بازی قرار میدهد . مافیا 2 بازی ای درباره ی خلافکارها و ارتباطات و.... است. همین که دو شخصیت اصلی داستان ایستگاه را ترک می کنند دو مامور پلیس آنها را زیر نظر می گیرند و........

بازی مافیا 2 Mafia II


برای اطلاعات بیشتر باید بگوییم که ورژن اولیه ی مافیا یک موفقیت بزرگ بود و سازندگان ان از قدرت تکنولوژی کنسول های نسل بعد برای ساخت یک تجربه ی جدید به نام مافیای 2 بهره گرفته اند . ضمن این که این بازی شامل المان هایی است که طرفدارن نسخه ی اولیه ی مافیا را مجذوب خود کرده است و انها حتما بی صبرانه منتظرند که نسخه دوم را هم بازی کنند . و باید تاکید کرد که عنوان متحیر کننده ی Mafia 2 گرافیک و اکشنی دارد که شما تنها انتظار دیدن آن در فیلم های سینمایی دارید .

بازی مافیا 2 Mafia II

بازی در شهر افسانه ای Empire City که در کشور آمریکا ست جریان داردو بسیار وسیع است . نقشه بازی از همان ابتدا تمامی مسیرها برای جابجایی را نشان میدهد که همه انها باز هستند . و برای جابجایی در شهر می توانید از تاکسی ها همانند GTA استفاده کنید. در این شهر بزرگ می توانید خانه بخرید و حتی از وسایل خود در آن ها نگهداری کنید. معماری Empire City از شهرهای New York و San Francisco الهام گرفته شده است و بسیار زیبا و چشم نواز است و رنگ آمیزی و معماری ان ما را یاد بازی BioShock می اندازد.

بازی مافیا 2 Mafia II


یکی از دلایل موفقیت بازی Mafia ، گرافیک فوق العاده ی آن ,طراحی بی نظیر شهر و کاراکترهایی که بسیار طبیعی طراحی شدند بوده است . نسخه ی دوم نیز از Engine قدرتمندی استفاده می کند که Draw Distance(مسافت دید) بازی را خیلی خوب از کار دراورده که با توجه به تصاویر ، شگفت انگیز است. سایه زنی و نورپردازی بازی نیز بسیار حرفه ای کار شده است. سیستم تخریب پذیری فیزیکی وسایل نقلیه حتی در مقایسه با عناوین سبک رانندگی هم بهتر است در کل گرافیک بازی در مقایسه با دیگر بازی های این سبک رقیبی ندارد. تمامی نسخه های بازی Mafia II از نظر گیم پلی ، کاملا یکسان خواهند بود.


بازی مافیا 2 Mafia II

به هر حال اگر به دنبال بازی هستید که تمام وجوه یک بازی تمام عیار را در خود گنجانیده باشد Mafia II را به شما پیشنهاد میکنیم .

 






تاریخ : سه شنبه 89/8/25 | 3:21 عصر | نویسنده : امیرشیطون | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • فوت آن دی ال